Vanwege drukte bij Postnl kan het zijn dat de zending langer onderweg is dan je van mij gewend bent!
Excuses voor het ongemak
Verzendkosten
Voor bestellingen vanaf € 75,- is de verzending gratis!
Levertijd
Ik streef ernaar je bestelling zo snel mogelijk te verwerken.
Bestellingen die op werkdagen voor 12:00 uur worden geplaatst, probeer ik dezelfde dag nog te verzenden.
Soms kan het echter iets langer duren, bijvoorbeeld als een product niet op voorraad is of speciaal besteld moet worden.
In dergelijke gevallen houd ik je altijd op de hoogte van de verwachte levertijd.
Tracking van je bestelling
Je ontvangt bij je bestelling een track & trace-code, waarmee je je pakket kunt volgen.
Zodra de track & trace aangeeft dat je pakket is bezorgd, neem ik aan dat dit correct is.
Mocht de track & trace geen bezorgstatus aangeven, neem dan binnen 48 uur contact met mij op.
Let op: ik ben niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte pakketten tenzij de track & trace geen bezorgstatus geeft.
Verzending en Bezorging
De levering verloopt via PostNL en vindt doorgaans de eerstvolgende werkdag plaats tussen 9:00 en 22:00 uur.
Helaas heb ik geen controle over het exacte moment van aflevering.
Afhalen
Afhalen van je bestelling is mogelijk in overleg. Neem hiervoor contact met mij op.
Bestelling wijzigen of annuleren
Wil je je bestelling wijzigen of annuleren?
Neem zo snel mogelijk contact met mij op.
Als je bestelling al is verzonden, kan ik helaas geen wijzigingen meer aanbrengen.
Betalen Je kunt betalen met iDEAL of Bancontact.
Om te betalen met iDEAL doorloop je vanaf het punt waar je jouw betaalwijze kiest de volgende stappen:
1: Selecteer je bank
2: Klik op 'Volgende', hierdoor kom je op de pagina 'Bestelling controleren en versturen'
3: Nadat je op 'Bevestigen en doorgaan naar iDEAL' klikt ontvang je van ons per e-mail een bestelbevestiging
4: Je wordt doorgestuurd naar de betaalomgeving van uw bank
5: Rond hier je betaling af
6: Vergeet niet na je betaling terug te gaan naar de site. Hier wordt jouw bestelling afgerond en zie je een bevestiging van je betaling
7:Zodra je bestelling ons magazijn verlaat ontvang je een verzendbevestiging
Wanneer u ervoor kiest om via Bancontact te betalen, verloopt de betaling als volgt:
Kortingscodes en Cadeaubonnen
Voer je kortingscode in tijdens het afrekenproces om de korting automatisch toe te passen op je bestelling.
Heb je een Amstelveen cadeaukaart? |klik dan hier|
Cadeau Bestellingen
Wil je je bestelling cadeau doen?
Vermeld dit dan in het opmerkingenveld, inclusief de gelegenheid en het afleveradres.
Nieuwsbrieven
Wil je je uitschrijven voor onze nieuwsbrieven?
Dit kan eenvoudig via de afmeldlink onderaan de e-mails die je ontvangt. |aanmelden kan hier|
Retouren en Klachten
Als je bestelling niet aan je verwachtingen voldoet of als je een product wilt retourneren,
raadpleeg dan mijn retourbeleid voor meer informatie.
Klachten over producten of diensten dienen binnen 7 dagen na constatering te worden gemeld.
Vul het contactformulier in met een gedetailleerde beschrijving van de klacht,
inclusief de datum van bestelling en het ordernummer.
Dan neem ik binnen 5 werkdagen contact met je op.
Contact
Voor vragen, klachten of om je bestelling te wijzigen, kun je contact met mij opnemen via e-mail,
onderstaand contactformulier, of WhatsApp
Mijn contactgegevens
E-mail: webwinkel@highend4u.nl
Telefoon: 0633461893
Adres:Jol 1711186 SJ Amstelveen Netherlands
Openingstijden:
Maandag - Vrijdag: 09:00 - 16:00
Zaterdag - Zondag: Gesloten
Blijf op de hoogte van mijn laatste updates:
Ik streef ernaar om alle berichten binnen 48 uur te beantwoorden.
Copyright © Highend4u 2024 Alle rechten voorbehouden KVK 83449140 | BTW nummer NL003823060B82