Los consult

Ben jij klaar voor jouw eerste stap
terug naar jezelf?

Je bent iemand die altijd doorgaat.

Voor je gezin. Je partner. Je kinderen. Iedereen om je heen.

Je ziet wat er moet gebeuren nog voordat iemand anders het ziet.
Je pakt het op. Je regelt het. Je draagt het.

En van buiten lijkt het alsof je het allemaal onder controle hebt.

Maar van binnen voelt het anders.


  • Je bent moe op een manier die niet meer echt weggaat.
  • Je hoofd staat bijna nooit stil.
  • En zelfs als je zit, voel je de spanning in je lijf nog doorgaan.
  • Alsof je nooit echt uit staat.
  • Je merkt dat je sneller overprikkeld bent.
  • Sneller geïrriteerd.
  • Je lontje korter dan je zelf fijn vindt.
  • En daarna komt dat schuldgevoel alweer.

Want zo wil je niet zijn want zo ben je niet.


Je hebt al van alles geprobeerd om meer rust te vinden.

Even tijd voor jezelf nemen.
Wat eerder naar bed.
Beter plannen.

Maar het gevoel van echte rust… blijft weg.

Alsof je lichaam en je hoofd niet meer in dezelfde versnelling zitten.

En ergens diep vanbinnen voel je het al langer:

“Hoe hou ik dit nog vol zo?”

"Vandaag een consult gehad met samantha en wat was dit een fijn gesprek, zo lief je begripvol er werd echt naar me geluisterd en ze was voor mij ook weer het zonnetje. Ik wacht nu op haar advies plan en ga ik er lekker mee starten. Ook mag ik haar altijd berichten als ik een vraag heb..dus bij deze echt een aanrader 😊"
- Wenda

“ Het gebruik en de mogelijkheden van etherische olie is voor mij helemaal nieuw, dus ik boekte
een consult in met Samantha in.
Ze me aan de hand mee door de wereld van aromatherapie.
Snel na het openhartige én gezellige gesprek kreeg ik een persoonlijk advies in de mail.
Met opties, daar hou ik van.

De eerste ervaringen zijn super!
Dank je wel Samantha voor dit warme en waardevolle advies!.

–  Claudia

" Samantha heb ik onlangs leren kennen en omdat ik bezig ben met zelfontwikkeling heb ik een sessie met haar gedaan. Na de sessie kreeg ik een verslag met tips van Samantha. Ik heb toen een diffuser en een olie bij haar gekocht en ik ben er zo blij mee. Ik kan meer gefocust werken en merk dat ik mij fijner voel. En als ik vragen heb dan staat ze voor mij klaar, heel fijn. Echt heel blij dat ik Samantha heb leren kennen " -  Tinie

Je bent niet te laat. Je bent overbelast geraakt in het zorgen voor iedereen

Je bent zo gewend geraakt aan aanstaan, dragen en doorgaan…
dat je bijna bent vergeten hoe het voelt om echt te zakken in jezelf.

Om adem te halen zonder dat je hoofd meteen weer volloopt.

Om iets te doen zonder dat er meteen 10 andere dingen door je heen schieten.


En precies daar begint dit werk.

Niet door nog harder je best te doen.

Niet door jezelf te verbeteren.

Maar door weer te zien wat er in jou gebeurt.


In deze exclusieve 1:1 sessie van 1,5 uur

Kijken we samen naar jouw situatie zoals die nu is.


We ontdekken:

  • waar jij jezelf structureel voorbijloopt
  • waar jouw energie weglekt in je dagen
  • waarom je hoofd zo vol blijft, zelfs als je rust probeert te nemen
  • welke patronen jou in die “altijd aan” stand houden
  • en wat jij nodig hebt om daar stap voor stap uit te komen

Dit is geen sessie waarin je nog meer moet fixen

Je hoeft niet beter je best te doen.

Je hoeft niet strenger te zijn voor jezelf.

En je hoeft ook niet je hele leven om te gooien.


We maken zichtbaar wat nu onbewust al jouw energie bepaalt.

Zodat je eindelijk begrijpt wat er gebeurt in jou.

Na deze sessie voelt het anders maar niet in één keer alles opgelost


Je gaat merken:

  • Dat je hoofd minder vol is
  • Je voelt meer overzicht.
  • Je snapt jezelf beter in plaats van jezelf te veroordelen.

En je ziet waar jouw eerste echte stap ligt om ruimte terug te pakken in je dagen.


Niet vanuit moeten 

Maar vanuit helderheid.

"Vandaag een persoonlijk consult gehad met Samantha en wat een fijn gesprek was dat. Samantha is zo lief en begripvol en heeft een luisterend oor. Heb hele goeie tips gekregen van haar en mag haar altijd bellen/appen. Ook kreeg ik een uitgebreide mail met tips en advies over de oliën." - Debbie

“ Mijn man sliep al een tijdje heel slecht, dus ik besloot om advies in te winnen bij Samantha. Ik ben zo blij dat ik dat heb gedaan! Zij raadde me aan om een spray te gaan gebruiken, die een goede nachtrust bevordert. Binnen enkele dagen sliep mijn man al stukken beter en nu na ruim anderhalve maand slaapt hij weer goed! Super fijn dat de spray al zo snel verlichting bracht! Wat zo fijn is aan Samantha, is dat zij ook echt de tijd neemt om alles rustig te bespreken. Zij is een expert in haar vakgebied en daarom raad ik iedereen aan om bij klachten, vragen of twijfels contact op te nemen met Samantha.– Sandra

"Na een warm consult met Samantha, waarin ze je op je gemak stelt en veel vragen stelt, een mooi advies mogen ontvangen. Ze heeft goed aangevoeld wat er voor mij nodig was en naar aanleiding daarvan heb ik een hele fijne spray gekocht die ik sindsdien dagelijks gebruik. Met name het persoonlijke aspect vond ik echt heel erg fijn." -  Roos

Wat er in jou verschuift

  • je herkent waarom je zo moe en overprikkeld raakt
  • je ziet waar je jezelf steeds wegcijfert zonder het door te hebben
  • je krijgt inzicht in je patronen van altijd doorgaan
  • je voelt weer wat jij eigenlijk nodig hebt in plaats van wat iedereen nodig heeft
  • je krijgt helderheid in plaats van ruis
  • je komt weer dichter bij jezelf in je eigen leven

Je hoeft dit niet alleen te blijven uitzoeken

Je hoeft niet nog langer te blijven zoeken waarom het niet lukt.

Of te hopen dat het vanzelf rustiger wordt.


Dit is het moment om even met iemand mee te laten kijken die scherp ziet wat jij niet meer ziet,
en samen met jou de kern blootlegt.

Dit is jouw eerste stap

Niet naar een perfect leven.

Maar naar weer ruimte voelen in jezelf.

In je hoofd. In je lijf. In je dagen.


Zodat je niet langer alleen maar doorgaat…

maar weer bewuster aanwezig bent in je eigen leven.

Privacybeleid

OK